tisdag 19 maj 2009

Vijuuuuuuuu!!!

.. det var grannporschen som àkte förbi..

Dagens làt; http://www.youtube.com/watch?v=mowrDKoZ7Lc I like. A lot. "Ich verbrenn mein Studio, schnupfe die Asche wie Koks" haha det är hàrt. "Hey! Alles glänzt, so schön neu! Hey! Wenn's dir nicht gefällt, mach neu!" Ni màste kolla den..

Hade sànglektion idag och min lärare var sà söt! Vi snackade om en liten avslutningskonsert och det gick upp för honom att jag àker hem snart, sà han sa att han skulle sakna mig för att det var sà roligt att ha lektion med mig:( Hehe hälften av lektionen gàr oftast àt till att skoja.

Sen cruisade jag hem i den stekheta bussen och sprang en liten stund. Imorgon fàr det bli kjol för nu är det VARMT! Sà blir det lunch med rotary ocksà. Jag hoppas verkligen att det gàr bra för Rie för hon har övat som en toka:) Till pà köpet sà skippar jag arts visuels imorgonbitti och börjar 10:40 istället. Min partner ska till läkaren sà det betyder att jag skulle fà sitta och màla pà vàr MEGAväska alldeles själv och det orkar jag inte med, speciellt eftersom att det är det sämsta bild-projektet jag nàgonsin har gjort. Det slàr lätt Olles avfallskonst..


En sàn gör vi, fast ljusblà och 1,5 ggr 1m.

Längtar till kören sen pà kvällen:) Efteràt blir det väl en sväng till Marcello's och eftersom vi är lediga torsdag-fredag kanske vi stannar lite längre än annars.

Mjoo käkade lunch med Callelito idag och det var trevligt. Sen pratade jag med Hanni som var sur pà sin pojkvän och hade tvà lektioner filosofi. Min lärare heter Pitteloud i efternamn, sà ni kan ju gissa vad jag och Calle kallar honom för..

Nu ska jag hoppa in i duschen just och sen blir det hyperanvändande av bodylotion för min hud hàller pà att trilla av.
Förövrigt sà spelade vi baseboll pà gympan idag och det var skoj men jag förstàr ingenting av alla fly balls, unforced runs, tags och blocks.. varför fàr vi inte spela lite gammal hederlig brännboll?
En sak som är riktig taskig här med bedömningen av gympan är att det bara är vàra prov som räknas. Vi har fyra test och sen räknas medeltalet och dom räknar INGEN timaktivitet. Iofs sà fick jag bra pà sista för vi stötte kula och jag drämde till med 7,7m. Nästlängst av tjejerna:) Kanske jag skulle satsa pà kulstötning i höst? Eller sà inte.
Men jo, alltsà det är ju jätteelakt, för det är ganska mànga av tjejerna(plus Jérémie:P) som verkligen försöker men som helt enkelt är dàliga när det kommer till testen.

Nu kom min värdpappa hem sà jag ska väl prata lite med honom. Ha en go kväll.
Kram

Inga kommentarer: