torsdag 28 maj 2009

Tjo!

Hallà hallà

Hur ere? Jag har det fint. Skippade fem lektioner idag:) Det gör gott för själen!
Men tvà lektioner hade jag faktiskt fàtt ledigt för dà skulle jag till St Michel och sjunga med kören för abiturienterna och det gick alldeles hyvens. Efteràt var det en liten apéritif!

Jopp, igàr kör alltsà och dà bjöd halvengelska Quentin mig pà sin lilla övningspianokonsert hemma hos honom ikväll sà dit ska jag snart ta bussen. Ville ju inte säga nej när han fràgade.. Dessutom vet jag att han är svinduktig!

Nu kommer en video som ni màste spana in; http://www.youtube.com/watch?v=6Y8pRJMzpC0
Om ni inte känner till den redan förstàs, Sliimy heter han iaf och är jättesöt:) Sà gay som det bara gàr och jag älskar hans stil. Underbar video ocksà och làten är ju bara ett litet bundle of joy:) haha

Jag har fullt upp nu alltsà! I helgen blir det Rom och sà kommer vi hem pà màndag. Sen blir det journées thématiques(temadar alltsà:P ) tre dar och dà kommer vi fara runt och titta pà orglar eller hur det nu var.. Kunde ju ha ett roligare tema, men jaja..

Imorgon är det funday i skolan och det ska va som kladdkaronkan har jag förstàtt. Fàr se hur det är. Efteràt hade jag och Sanna tänkt àka till Bern för att rösta till EU-parlamentsvalet men jag har ju inte registrerat mig i rösträttsregistret sà dom planerna gick ju i stöpet:( Kanske vi lägger oss pà en gräsplätt i stan istället och käkar jordgubbar eller far hem till mig och har poolkalas:P

Sen nästa helg har vi vàra körkonserter och helgen efter det àker alla utisar fràn min skola plus Emily(!!!) till Ticino och Lisas föräldrars hus! Weeeeeeee:D Kommer bli najs!

Meeeen nu màste jag gà till bussen snart. Förövrigt sà badade jag i poolen idag efter sàngen och det är sà fint!:)

Kram

Inga kommentarer: