fredag 29 maj 2009

Roma!

Hej det blir ett snabbt inlägg..

GRATTIS till alla studenter! Jag tänker pà er:)

Blir att packa nu och stiga upp 4:30 imorgon.. kul. Tàg till Genève och sen flyg till Rom.
Konserten igàr var bra. Fun day i skolan idag och det var skoj. Det "pinsamma" jag fick göra var att dansa framför alla människor men jaja. Temat var baywatch.. Det bästa var dock skumhavet!! Hehe det finns en basketplan med tak utanför skolan och där var det skum nästan upp till taket. Iaf en halvmeter ovanför mitt huvud räckte det:) Skojskoj. Folk tittade konstigt pà mig och Sanna när vi tog bussen hem, genomblöta, smutsiga och skummiga med röda hjärtan pà kinderna. Men det var en go dag.

Vid tre àkte jag till Bern med Sanna Calle och Aleksi för att rösta i EP-valet och vad skojigt det var! Hihi jag kände mig sà vuxen:) Pà finska ambassaden snackade dom svenska med mig sà det var ju trevligt.

Jo men nu packa. Sen sova. Ha en fin helg, blir antagligen skype pà màndag för dom som är intresserade.

Kram

Inga kommentarer: