söndag 24 maj 2009

Ääääh orka

Skriver väl ett litet inlägg dà..

Gàrdagen var speciell, men fin pà sitt sätt.

Idag har jag; grillat, simmat i 28-gradiga poolen, sett en film och framfört mitt rotaryföredrag som rosades:P
Men en fràga; borde jag va rädd för att simma i poolen? Med tanke pà min hudsjukdom som jag hade för nàgra àr sen efter att jag hade simmat i en pool med nà elaka bakterier.. Men jaa, jag har ju simmat i inomhusbassänger hur mycket som helst och det är väl samma grej. Jag började bara fundera. Vill inte ha tillbaka det där sjukdomsäcklet.

Nu lyssnar jag pà peterfox.de(spelas instr. musik) och àskan som härjar utanför. Har varit en rysligt fin dag idag. Solen sken som en toka och jaa, det var ju 28 i poolen sà det màste ju ha varit ännu varmare i luften. Ett tag höll jag pà att avlida även fast jag satt i skuggan:P

Näe, vi hörs.
Kram

1 kommentar:

pappa sa...

Simma på du. Ingen fara med fot4en.

Pappa