torsdag 14 maj 2009

Coucouu

How's it going? Jag har stressat pà som en dàre den här veckan! Repetition pà màndag och genrep i tisdags. Kör igàr vilket var trevligt:) Idag käkade jag lunch med min counsellor hör och häpna. Han vet att jag lever hallelujah! Sà hade jag tvà prov idag blä. Matte och franska. Kom hem kl 17 och lagade te, satte pà mig glasögon och började pà en sammanfattning av mina musiklektioner dom senaste àtta veckorna som skulle ta tre timmar nästan. Det är ju roligt. Fixade lite käk tillsammans med Rie och sen in i duschen. Nu borde jag egentligen dà läsa in min sammanfattning eftersom att jag har ett prov imorgon, meeeen jag skulle kolla en grej pà internet när jag märkte att det inte funkade(har varit sà nàra dar) och det höll ju pà att göra mig galen sà jag màste fixa det. Visade sig att det var nàt fel pà internetsladden, men dom hade en extra sà jag fick sno den och nu funkar det. Bra.

Förra lördagen var jag till en ny club i stan, Stalingrad och tamehooli vad cool den var! Jag har väl inte skrivit om den? Pà väggarna var det fula stora blommor i brunt och orange, en fet discokula i taket och dansgolvet blinkar i rosa och blàtt. Làter ganska äckligt men det är riktigt läckert:P Sàdär sjuttiotalsdisco.. Och vi hade valt bästa kvällen att gà för en dj, Sunflower hehe, spelade just sjuttiotalshits! Ààààh vad vi dansade! Fràn kl 00 till 03:)
Mjo men iaf jag borde verkligen läsa pà mina anteckningar nu för jag vill försöka till det här provet, läraren trashade mig sà mycket efter förra provet, den jäkeln..

Imorgon blir det Didon et Enée, wish me luck! Kommer va konstigt att inte mamma och pappa är där:P Känns underligt, ni är ju ALLTID pà mina konserter i princip. Men jag har nàgra kompisar som kommer och sà antagligen Helene, Rie och min värdfarmor.
Det var sà roligt i màndags när vi övade första gàngen pà scenen, för jag märkte hur mycket jag har saknat att stà pà en scen!:)

Nej nu ska jag gà! Hej!
Kram

2 kommentarer:

pappa sa...

Hej Mili,

jag vet nog att du fixar detta utan att vi är där. Men det skulle varit kul att höra. Du har haft mycket för dig men snart får du ta det lugnt.

Lycka till !
Kram Pappa

Fruppis sa...

Lycka till babe :) Det kommer gå skitbra!

Puss <3