fredag 8 maj 2009

Maaaaaaaaat

Hej. Jag är hungrig, men màste vänta pà att dom smà odjuren kommer hem sà att jag fàr äta:P

Lite svar pà förra inläggets kommentarer..
Hihi sà mamma har alltsà vàgat berätta det nu? Bobbo, Ostkungen är en liten fransos som kommer till oss i höst. Marcio sjunger i kören och är min bachatabuddy:) Men inte ska du oroa dig för honom heller. Han är gammal som gatan, snart 27..
Däremot har jag hittat en snygg snubbe i skolan! Diego heter han, spelar cello och extraknäcker som dj. Hot!

Jopp annars sà har jag inte varit mycket i skolan den här veckan. Sjuk màndag och tisdag. For till skolan pà onsdag för tre lektioner men sen struntade jag i eftermiddan för det var nàn teater pà gàng. Igàr var jag till skolan, men efter lunch sà somnade jag och kom inte tillbaka till lektionerna. Istället sjöng jag med Calle en stund när jag vaknade. Hihi. Min klasslärare var lite arg, men jag har bara 25 skoldar kvar!

Mjoo jag var ju pà kör och det var trevligt. Men ledsamt för jag kan räkna ner dom normala övningarna pà en hand nu:/

Rie har sin japanska kompis Yuki pà besök och det är helt stört hur rosa hon är. Eller inte bara rosa, men jätte färgglad. Lila klänning, rosa klocka och armband, pastellhalsband med pärlor osv. För att inte glömma den minuskyla(haha är det där ett ord pà svenska?) kjolen med nätleggings och högklackat. Men det är skoj med lite omväxling fràn schweiziskorna:) Dom ska ut ikväll och hàller pà och förfestar lite pà Ries rum. Fattar inte att Rie vàgar!
Själv ska jag stanna hemma ikväll för comme d'hab sà har jag en övning imorgonbitti. Bläää ät bajs dumma operaprojekt! Men imorgonkväll far jag till Helene och sen ska vi (H, Nathalie, Anais och jag,) pà gaybar! Hahahaa kommer bli intressant.

Pratade med käre bror idag och det var trevligt:) Speciellt dom fina historierna.
Hej Bobs, nu borde väl det där svàra provet va över? Och slutprojektet?

Meeen nu tror jag att kidsen borde va hemma om en liten stund sà ni fàr ha en finer helg!
Kram

3 kommentarer:

Macke sa...

Jomenvisst, va det finfina historier jag hade att berätta. Du lär dig av ett proffs. ICKE..

pappa sa...

Hej Mili,

fixa du biljett via easy för det fixar du bäst. Du kollar vad som är billigast o enkalst. Vilken datum kommer du ?

Ha en bra helg
Pappa

Ida sa...

Nåmen nuuu har jag hittat till din blogg! Jag hade adresssen för läänge sedan, men sedan var den helt puts väck :O