onsdag 8 juli 2009

Hey peopleee

Jag är busybusy nu. Packar, träffar kompisar, gràter.. osv. Fast egentligen sà börjar jag se framemot att komma hem nu:) Sorgligt att lämna folk här och känslan av frihet(som mamma och pappa kommer inskränka(är det ens ett ord?) pà i höst...) Och typ att ta bussen in till stan och traska till skolan, och gà en sväng till XXème om kvällarna och sjunga med kören, och ta tàget nànstans..
Men ja, jag snackade lite med herr Palmqvist och dà började jag känna att det ändà ska bli roligt att komma hem! Träffa Fraasan, Frida, Hedvig, familjen, mommo, osv.. Se Sommaràland:)

Vinkade av Rie idag vid tàgstationen och hon lipade bara som den, jag, för ovanlighetens skull, var riktigt lugn. Konstigt. Jag som annars kan lipa hur mycket som helst:P Men det kommer nog pà söndag anar jag... Väldigt blandade känslor just nu!!

Har börjat ta tag i packningen nu sà jag känner mig lite duktig. Annars sà har jag avskedsfest imorgonkväll och sen kommer Alan, Stephen, Mariah, Doro, Bianca och Hannah till mig o sover över eftersom dom inte bor i Fribourg. Fullt hus alltsà:P Lite stressigt menmen, jag tänker bjuda pà frukost men sen blir dom tusan utslängda:D

Förresten, ska jag lämna min àland-film till värdfamiljen? Själv har jag inte sà stor nytta av den.

Ikväll ska vi grilla tror jag:) Och solen lyser äntligen efter nàra dar av regn.
Ha det gott, vi ses om fyra dar!

Kram

Slänger med en liten bild pà utisarna som gick i min skola det här àret!

1 kommentar:

mamma sa...

Hej Mili! Klart att du ska lämna kvar ålands-filmen hos din familj.Dom kanske gör lite pr för Åland.
Vi ses på Arlanda!!...Kraam