tisdag 14 juli 2009

Hemma

Hejhej!

Är det nån som fortfarande läser min blogg?:)

Jag anlände i söndagskväll med sista färjan. På flygplatsen väntade Frida, o mamma o pappa när jag kom. Mycket trevligt:) Fick lite tårar i ögonen då, men inte när jag åkte från Geneve. Dit kom min värdfamilj och sen Doro och Alan också. Alan hade stigit upp kl05 för att komma från Frauenfeld(en festival) till Geneve o säga hejdå till mig. Så sött! Han är som en lillebror:)

Iaf så kändes det ju helt stört att komma hem. Allt stod på svenska, jag såg dom svenska killarna med backslick o piké o husen var röda med vita knutar.. Går inte riktigt att beskriva hur det känns att komma hem efter elva månader på ett annat ställe men väldigt underligt var det. Kändes så konstigt att köra genom stan o se att inte så mycket har förändrats.

Jo det är för svårt att skriva om alla intryck så det blir inget långt inlägg. Jag tänkte iaf tacka för att ni har hängt med mig på min resa! O att ni har skrivit kommentarer(ibland..)

Nu blir det att träffa kompisar, fara till Geta, hänga med familjen.. Kika vad Åland har att erbjuda på lördag;)

Sköt om er o ha en skön sommar!
Kram

2 kommentarer:

Frida sa...

Jag läser fortfarande ^^ Puss <3

Anonym sa...

Jag också! :) -Piia från Finland