måndag 6 juli 2009

Guess who's back..

Tjaa

Nu är jag tillbaka fràn eurotour med en massa nya minnen som är för svàra och lànga att förklara sà ni fàr förhöra mig när jag kommer hem istället om ni vill veta hur det var! (kanske kommer en liten sammanfattning nàn gàng) Bilder kommer väl upp pà facebook när jag orkar ta tag i det.

Igàr var det Helenes, Nathalies och Anais' graduation party. Najs. Idag ska jag in till stan och fixa med en massa olika saker.. Om en vecka vaknar jag upp pà Apelgränd 15. Stört stört stört!

Äh jag har ingen energi att sitta inne när det är sà fint och varmt ute sà ni fàr ha det sà bra sà ses vi alldeles snart!

Frida, hur blond ska du bli?? Tokigt:)


Alan och jag roade oss i bussen pàväg hem:P

Kram

1 kommentar:

Frida sa...

Ooh welcome back :) Nåå inte superblond på nåt sätt haha :D Mera som ljusare brun med lite blonda inslag antar jag...Vi får se, men det är läskigt oavsett :S Men jag vill ju visa Paul att jag är engagerad så det måste göras. Strong Frida, strong Frida.
Puss <3