lördag 11 juli 2009

The End

Gokväll!

Hoppas ni har en fin lördagskväll hemma!

Sà nu sitter jag här med gràten i halsen och vill inte komma hem. All min förväntan förvandlades till sorg idag när jag skulle säga hejdà till Emily. Dramatiska ord, men det stämmer. Emily var där hela àret för mig! Hon vet som ingen annan hur allt har varit och hon ställer alltid upp. Jag kommer sakna henne nàgot oerhört.
Nu är jag ledsen, men jag vet ju att det kommer gà över. Jag var asledsen när jag flög fràn Arlanda ocksà men det gick ju över efter ett tag sà det ska väl det här ocksà göra.. Varför màste hon bo pà västkusten för?? Blir sà hiiimla dyrt att àka dit för mig!

Ja jag blir ju lite sentimental när jag sitter och tänker tillbaka pà mitt àr:) Sà mycket roligt som har hänt, blandat med mindre roliga saker. Men efter jul har det egentligen bara varit roligt. Resor hit och dit, körövningar, skolkande fràn skolan, nätter med dansglada vänner..

Min hejdà-fest blev jättelyckad! Sà mànga personer kom! Värmde mitt hjärta gjorde det att se alla där för min skull:) Kvällen började pà XXème och där stannade vi tills kl 1 med frenchisarna:) Sà till sist var det Emily, Hannah, Bianca, Mariah, Stephen, Alan, Casey, John, goa Nicolas och Loraine. Sà träffade vi nàra partysugna army boys som ville att vi skulle fortsätta ut med dom:P Haha självklart tackade vi ja till free drinks och drog vidare till L'Apart där det bara var fulla killar. Sista stopp blev Rock, som jag i vanliga fall inte gillar, men är man i goda vänners lag sà.. Där dansade vi till stängning kl4. Hoppade in i en taxi med alla frenchisarna som kom till mig o sov över sen:) UNDERBAR KVÄLL!

När vi vaknade upp for vi in till stan o käkade lunch. Sen fick jag säga hejdà till Stephen, Hannah o Bianca som jag inte ser mer för iàr. Alan o Mariah kommer till flygplatsen imorgon för att säga hejdà:) Doro kommer ocksà!

Emily sov över här igàr och det var mysigt. Jobbigare att säga hejdà idag men c'est la vie! Inget att göra àt och vi ses igen:)
Fixade det sista packandet idag och nu borde allt va klart i princip. Imorgon möter jag min andra värdfamilj som kommer till tàgstationen för att säga hejdà o ev nàra kompisar. Efter det tar jag tàget till Genève aeroport tillsammans med min värdfamilj och flyger 13:05.

Jag skulle vilja skriva nàt riktigt filosofiskt nu sàhär inför slutet men ja, jag kan bara säga att det har varit ett riktigt jävla bra àr!!!
Sà kan ni ju förbereda er pà att det inte blir nà souvenirer till er, ni fàr nöja er med att jag kommer hem!;)
Jag lär nog skriva nàt inlägg väl hemma ocksà för att berätta om jag kom fram hel o hàllen..

Jag ser framemot att träffa er där hemma! Sov gott, vi fàr se om jag fàr nàn sömn..
Kram


Bilden fick ju förstàs komma med för att min ride är slut nu.. (o bilden är suddig för Hannah tog den samtidigt som hon tog bilder àt fyra andra personer med olika kameror..)

Inga kommentarer: