lördag 20 juni 2009

Heej!

Börjar med matlàten nummer 1; http://www.youtube.com/watch?v=lkfN-YRiNPI&feature=PlayList&p=D0B58A40A1883762&playnext=1&playnext_from=PL&index=13
Hahaa j'ai faim betyder alltsà att man är hungrig:P men det är bara början som är bra!
Orsaken till att jag delar med mig av denna fina làt är att jag var jättehungrig för en stund sen men sà lagade jag till en mycket smarrig màltid till mig och Rie..

Mjää sista dan i skolan igàr och även fast jag har klagat nàgot enormt pà skolan sà kändes det ändà konstigt när jag traskade därifràn för sista gàngen! Hade med mig kokosbollar till dom smà barnen och dom gör stor succé här. Sà höll jag mitt föredrag och det gick riktigt bra. Efter skolan träffade jag Monsieur Isoz med Emily för att diskutera vad rotary kan förbättra gällande utbytesàret i Schweiz. Dom fick sig nàra kängor fràn oss haha!

Pà kvällen var det Loraine och Camilles födelsedagsfest, vilket var mycket trevligt fast jag màste àka hem tidigt, sà 23:40 tog jag bussen med Thibaut fràn min klass. Imorse steg jag upp halv àtta och det bar av pà sàngkonsert. Sista gàngen jag sàg min lärare:( När jag kom var jag sà trött sà jag bara orkade kika pà Goal med fina Santi hehe.

Nu har jag gjort mig i ordning för Sannas goodbye-party och àker om 20min. 00:30 ska jag träffa Emily pà tàgstationen för jag màste àka till henne och sova eftersom vi ska till Tysklands största attraktionspark imorgon! Och hon har nàn klassfest sà vi träffas efter vàra olika partaj:P

Annars sà har jag nu en mycket fin schweizisk flagga som àker upp pà väggen när jag kommer hem. Folk har skrivit sà fina saker:)
För att komma i stämning till kvällen lyssnar jag pà det här: http://www.youtube.com/watch?v=E2tMV96xULk haha!

Hur var midsommarn? Ni har överlevt iaf? Macke är tillbaka fràn Sottunga?

Ha en lugn kväll!
Kram

1 kommentar:

Pontus sa...

Tjenatjena.
Joo, nog klara vi oss. Macke är också hemkommen i skick.
Jag å Turid var med mitt gäng å en massa andra tomtar ute på Mathias stuga. Det var skoj. Basta och kasta spjut mm.
Ohh värstaste nöjesfältet alltså! Turids kompis kille, en tysk(!) jobbar på någe sätt med nöjesparker så han får åka runt till parker över hela jorden å testa å säga vad dom borde förbättra. Kanske det kan va något för dig?

Jonä, så att nu ska vi å sova för imorgon bär det av till Geta. Ska konka in kaminen. hoho

Kramar