måndag 22 juni 2009

Coucou!

Tjatjaa

Allt gott? Imorgon stiger jag upp kvart i sex och àker iväg pà eurotour med allt utisar sà räkna med en död blogg.

Sà igàr var jag till Europapark med Emily och tusan vad roligt vi hade!:) Det bästa under hela dan var Blue Fire i deras Island-del. Vi väntade i 40min och höll pà att kissa pà oss för vi var sà rädda:P Här kommer en film hihi..(inte jag som har gjort den dà..)

http://www.youtube.com/watch?v=vNMBQssRTzU

Enda skillnaden var att alla skrek som tokar när vi àkte och att i början när det tutar och man ser ut, sà var det en dörr där som öppnades precis när man sköts ut. Ahahaa det var sà jäkla intensivt men jag är riktigt glad att vi àkte:D Annars àkte vi vattengrejer, vikingaskepp, flygplan, en schweizisk bob-bana haha, flygande stolar, tekoppar, andra bergochdalbanor... osv. En fin dag:) Fast trötta var vi! Kom hem vid ett till Emily och skulle stiga upp halv sex..

Idag käkade jag lunch med Sanna och Emily och sa hejdà till Sanna och Calle som àker till Berlin medan vi är borta, men jag kommer ju se dom bàda igen sà det var inte sà sorgligt. Calle hade skrivit ett fint brev till mig sà jag blev glad:)

Nu har jag packat som en tok. En massa saker jag inte fàr glömma.. Försökte fixa skype pà ries dator men den är ju pà japanska sà det var för svàrt för mig:P Ringde hem istället och pratade lite med mina rara bröder!

Slänger med en bild pà Sanna, David och mig i lördagskväll. Kommer sakna mina fellow blondiner:(


Jo 20 dar har jag kvar! Scheisse!!!!

Sköt om er nu!
Kram

2 kommentarer:

Macke sa...

Oturligt att du missade tivolit som va här. Karusellen lär ha varit något utöver det vanliga.. höhö

Frida sa...

Hej darling! Kom just hem med färjan jag :) Ville bara säga att med tanke på fellow blondiner så kanske du får en till :P Paul gillade inte min hårfärg till Luisa och vill ha det ljusare :S I'm scared...Puss <3